I am a house wife, yes I am….

Dagen började med att jag gick upp och skjutsade Reuben till stationen..åkte därefter till Sainsburys, drack kaffe, ringde Reubens mor, och spenderade sedan 1.5 timme i Sainsburys….jesus christ, hur lyckades jag med det?

Nu blir det till att städa lägenheten och sedan cykla in till stan för att dricka té med svärmor. Sedan ska jag till John Lewis och kolla ut saker för the giftlist för vårat bröllop – kom på den grejen en aning sent när släktingar började tjata….

Jag behöver väl inte förklara mig hur jag känner mig? O.L.D……

2 tankar om “I am a house wife, yes I am….

  1. Gaah vi måste också göra en önskelista, stressa stressa!
    Jag träffas jätte gärna och är nervös med dig när du kommer hem! Jag är ledig flera dagar innan och kan nog behöva komma bort från alla släktingar en stund. James föräldrar, syster med familj + 2 kompisar från England ska bo hos oss, phu.

  2. Åh, jag älskar att strossa runt i Sainsbury’s när jag är i England, det finns ju så mycket att se på där! 🙂 Och ja, gift list är inte kul…

Lämna en kommentar