Sneak peek….

Förlåt läsare, bloggen ekar då jag inte haft tid, eller rättare sagt, ro att skriva. Jag drömmer marddrömmar om misslyckade bröllop och ja, oroar mig lite smått för hur allt ska gå. Tiden går så ruskigt snabbt och jag förstår inte att jag gifter mig nästa lördag. Hur sjutton hände det här?

Hur som helst, idag var jag och hämtade allt det min fina Emely har pysslat ihop till bröllopet. 70 handgjorda program, 80 likadanna placeringskort samt servettringar. De är så grymt fina och jag är så tacksam att jag ar sådana hjälpsamma vänner!

På fredag flyger jag ensam till Sverige för att göra det sista. Innan dess ska jag hitta skor, örhängen, något att ha i håret (gärna 30-tals stil, tips?) samt fixa den sista tanden och naglar. När jag kommer tillbaka kan ni få kalla mig Mrs Scratton!

3 thoughts on “Sneak peek….

  1. Gud vad härligt att ha någon som bara fixar sånt där till dig, jag håller på med våra program själv och stressar ihjäl mig över dem! 😦
    Vi ses på söndag!!!! Sen gifter vi oss!!

Kommentera

