Maid of Honour

Efter förlovningen förra sommaren var jag ganska snabb med att fråga Emely om hon ville vara min Maid of Honour – och hon sa ja! Emely har givit mig så otroligt mycket stöd under det senaste året, hon har lyssnat och förstått när jag har varit fylld av ångest och rädd för seriösa förhållanden. Jag är innerligt tacksam för allt hon har gjort för mig under vår vänskap – hon har stöttat mig med allt från panikutbrott till att pyssla ihop alla dekorationer till bröllopet. Dessutom älskar hon romantik och kärlek, och verkar tycka att det var roligt att få vara med och planera mitt bröllop, vilket gjorde henne till en perfekt brudtärna. Jag är innerligt tacksam, hon är en utav människorna som gjorde bröllopet till en sådan fantastisk dag!

3 thoughts on “Maid of Honour

  1. …och ni verkar ha riktigt, riktigt roligt tillsammans!! Vilken tur man har när man träffar sånna människor som man bara klickar med! 🙂 Vill ni kanske komma förbi och ta en fika någon dag? Har ni några bilder att visa från bröllopet så vore det superkul också!! 😀

  2. Finaste finaste! Vilka fina ord du skriver! Jag ar sa tacksam och det har varit en ara att fa vara med och stotta och dela er dag. Tack sa jattemycket for allt stumpan!

    Saknar er!!

Kommentera

