Sunday morning

image

Trots att jag kom hem sent igår (well, sent för mig..efter klockan 1) från Jenny och Marks Olympic Party så var jag tvungen att gå upp tidigt i morse då jag hade bestämt att träna BMF i Blackheath med två träningskompisar. Det var lite segt att gå upp men så fort jag kom iväg var jag i något slags glädjerus, London är så underbart när de flesta fortfarande sover. Blackheath’s BMF-grupp brukar hålla till i Greenwich Park men eftersom det är hästtävlingar där i och med OS så är vi ute på heden i stället fram tills det att OS är över.

Det bästa med att träna tidigt är att man har resten av dagen att bara göra det man vill. Efter träningen åkte jag och köpte frukost och apelsiner som jag gjorde juice utav…mmm, gud så gott det var. Jag är på ett knasigt bra humör och funderar på om jag kanske borde träna VARJE dag bara för att hålla mig psykoliskt stabil…ehh, fast det gör jag ju nästan redan…

8 thoughts on “Sunday morning

  1. Du är så duktig! Jag brukar ibland ta en pw före frukost men annars är jag riktigt dålig på morgonträning. Annars brukar jag alltid morgonträna på semestern av någon konstig anledning… 🙂

Kommentera

