Pannkakor är mycket mysigare

Jag sket i det där med tre pass idag, jag gick upp klockan 05.55 och tränade första passet klockan 6.45, men det där med att cykla till Clapham och träna en timma till såhär på morgonen kändes bara jobbigt.

Så jag gick och åt pannkakor med min fina granne och hennes ursöta bebis i stället. Mycket roligare, dessutom är det viktigt det där med carb loading. Eller hur?

Och nu ligger jag och gosar med den här lurviga damen, ska ta tag i något tråkigt pappersarbete snart….SNART!

image

4 thoughts on “Pannkakor är mycket mysigare

Kommentera

