Well hello beautiful!

image

Jag har varit ute och cyklat på min älskade racer idag för första gången på månader, och jag älskade det. Farten, vinden och att jag inte fastnade i några bilköer what so ever – wonderful! I stället swishade jag förbi alla bilar som stod stilla, på yttersidan såklart. Här i London har vi inga cykelbanor utan man cyklar mitt ute i trafiken så det gäller att följa precis samma regler som när man kör bil.

Nu ska jag se till att köpa ett sådant där räcke så jag kan hänga upp cykeln på väggen i stället för att ha den ute i förrådet i våran trädgård. Det är nämligen så krångligt att ta in och ut den där ifrån så jag skulle nog använda den mer om jag hade den inne i lägenheten. Tycker dock att det är så fruktansvärt fult att bara ha den stående på golvet så jag får hänga upp den på väggen i stället, på så vis tar den mindre plats också.

Men gud vad jag älskar att cykla på min lilla racer, nu måste jag göra det oftare!

image

4 thoughts on “Well hello beautiful!

    • Ja jag vet inte om de är efter eller om det snarare beror på att det inte finns någon plats för cykelbanor. Så är det nog här i London, våra vägar är viktorianska och smala, finns ju knappt plats för bilar!

  1. Coola du! Finns väl inget som riktigt slår det där med att cykla. Barndom. Cyklade ju överallt när man var liten … i ALLA väder! xx

Kommentera

