Sunkigt värre

Hade typ två saker att göra på hela dagen. Städa och laga mat.

Min fina granne textade mig och frågade om jag ville äta frukost, det ville jag såklart. Drog på mig sunkigaste mysbyxorna och drog iväg till kaféet på andra sidan parken. Där fick vi en idé att vi skulle åka iväg och leta träningskläder, så då gjorde vi det. I samma veva kom vi på att vi var väldigt nära den svenska sjömanskyrkan som ligger i sydöstra London, så vi gick dit och fikade. Kanelbullar och chokladbollar! Sen fick min fina granne ont i ryggen så vi fastnade där ett tag. Jag kom hem för två timmar sedan och skulle ‘bara kolla mailen’ och nu är klockan 18.30 och jag har varken städat eller lagat mat och jag måste panikdiska så Reuben inte fattar att jag inte har gjort något vettigt idag, ALLS. Hoppsan sa så kan det gå!

Kommentera

