Klibbigt

image

Jag gjorde världens godaste is-latte idag med den bästa maskinen som finns. Kaffemaskinen fick vi av mamma och pappa i bröllopspresent och mjölkskummaren köpte jag förra året och vi använder den jämt, varje dag! Reuben tyckte den var väldigt poncy när jag kom hem med den men nu älskar han den.

Annars har jag inte gjort så mycket, vi åt frukost på vårat vanliga ställe och efter det tränade jag en timma i parken. Det var jäkligt svettigt kan jag säga, över trettio grader varmt och väldigt fuktigt. Sen blev det en långfika i parken med mina träningskompisar och resten av dagen har det varit för varmt för att göra något. I morgon bitti ska jag cykla till vår närmaste swimmingpool, Brockwell Lido, jag måste få bada!

2 thoughts on “Klibbigt

  1. Varmt är bara förnamnet… nu, vid 23, har vi +31 ute och inne ett par grader varmare… Mitt på dagen hade vi +37 i skuggan. Jag önskar mig regn! Det är bra att bo i stan men inte när det är så här varmt, då är det olidligt.

Kommentera

