Preparing for running club….kind of.

image

I kväll ska jag på runningclub med BMF i Clapham. En timma högintensiv snabb löpning, jag kommer att dö. Sist jag var där blev jag helt förstörd, kände mig sjuk och har något minne av att jag åt köttbullar i sängen. Så kan det gå om man inte har ätit tillräckligt innan träning – eller det är min teori i alla fall.

Så idag ska jag äta….men det blir inte så nyttigt. Enda sedan Brysselkakan tipsade mig om Byron’s Hamburgers så har jag blivit lite hooked på detta ställe. Väldigt goda hamburgare och trevlig personal. Goda milkshakes också, men idag skippar jag en sån eftersom jag försöker hålla mig borta från socker. Jag ska dit med en kompis som jag inte har träffat på länge, vi brukade jobba tillsammans innan hon flyttade tillbaka till Finland. Vi ska träffas upp i Waterloo om en timma, dit har jag cykelväg nästan  hela vägen så jag slipper jobbig trafik och galna taxi- och busschafförer. Perfekt!

3 thoughts on “Preparing for running club….kind of.

Kommentera

