Friends

image

Det var en helt underbar helg som jag hade med mina fina kompisar. Jag känner mig så himla lyckligt lottad att jag har lyckats finna dessa underbara människor. Vi har så jäkla kul ihop – mest för att vi är så himla bra på att larva oss. Vi bestämde oss för att försöka göra något sånt här varje år, åka iväg och hyra ett hus någonstans och bara umgås.

image

Pia, till vänster bor nu i Stockholm men hon bodde med oss i London i flera år. Man kan aldrig ha tråkigt med Pia, hon är väldigt lattjo.

image

Pia och Samira. Samira har bott i London i lika mycket som jag men är ursprunglingen från Örebro och har fortfarande kvar sin närkedialekt och borde egentligen jobba som marknasförare för Visit Sweden. Hon ÄLSKAR nämligen allt som är svenskt och hjular varje gång hon ser en svensk flagga, typ.

image

Min fina Ida. Vi bodde också tillsammans i massa år. Världens skönaste tjej. Så himla rolig. Kan härma allt och alla. Jag skrattar ALLTID när jag är med henne. Är en hejare på Farbror Barbro.

Tack Angelika, Ida, Sassa, Pia, Samira, Moa och Katarina för en härlig helg!

7 thoughts on “Friends

Kommentera

