Coming hooome!

Jag har bokat biljetter till SWEDEN, Kungsöööör! Jag har planerat att göra det i flera veckor men det blev inte av förens idag. Kanske för att jag avskyr att boka flygbiljetter, tycker inte om att flyga, och har haft världens beslutsångest. Funderat över hur länge jag ska vara hemma, hur mycket jag vill hinna med, hur länge andra människor vill att jag ska vara hemma (Hej codependency liksom!)  – alla dessa i-landsproblem.

Sex dagar blir jag hemma. Jag vill gå promenader med mamma och deras nya valp, äta pappas goda mat och lukta på mälaren. Längtar!

15 thoughts on “Coming hooome!

  1. Härligt!!! Satt just och kollade biljetter till Finland för julen. Man måste vara tidigt ute om man inte vill får svindyra biljetter och dåliga avgångar:-(

  2. Jag vet exakt hur du kanner dej!!! Fick en san hemlangtan igar att nu har jag oxa bokat en 5 dagars resa hem till harliga Orebro i oktober!! :))

Kommentera

