Inredningskriget del hundrasjuttioelva

R: ‘The kitchen feels empty now…’

Jag (skitnöjd): ‘Yes, do you like it?

R: Yes it’s good with more space….we could put an excercise-machine in this corner now! 

Ja, han menar på fullaste allvar att han vill en träningscykel eller crosstrainer i vårat kök, bredvid matbordet. Han ser inget som helst problem med detta då det finns plats. Mmm, tjusigt tänker jag, ännu en stor svart ful GREJ som jag ska behöva titta på. Nej, skulle inte tro det va!

15 thoughts on “Inredningskriget del hundrasjuttioelva

  1. Jag har låtit Danni gå loss totalt på ett av rummen (kontor/studio/gästrum) så sköter jag resten. Med tanke på resultatet i det rummet så känns det som en ganska bra deal 😉 men han får ändå bestämma lite själv på det viset, haha

  2. Engelsman ut i fingerspetsarna! Vi svenskar som är vana vid utrymme kommer aldrig förstå att engelsmännen är uppväxta med små utrymmen där de knappt får plats med något alls! 🙂

  3. Japp, amerikanen här hemma är inte mycket bättre, jag brukar kalla honom light hoarder:-)
    Det är liksom saker överallt och fula grejer som jag jobbar med att få bort. Har kommit en bit men har långt kvar he he 🙂

  4. Känner igen mig, samma problem här:-) Min pojkvän köpte en roddmaskin, använde den exakt en gång och sedan låg den under sängen i två år innan jag fick honom att göra sig av med den. Vi bor ju bara i en etta och allt förvaringsutrymme är guld värt.

Kommentera

