Söndag i Sverige

image

Jag var nere på min favoritplats idag….

image

Lite ruggigt och blåsigt kanske men fortfarande väldigt fint.

image

Tvärs över sjön hade jag och Reuben vår bröllopsfest. Det är så himla fint nere vid sjön, jag älskar verkligen Mälaren även dagar som dessa då det är lite grått och kallt. Söndagar som dessa brukade jag hata när jag bodde i Sverige, tyckte allt var så trååååkigt. Idag har jag verkligen njutit av lugnet, och jag har dessutom förälskat mig mer och mer i den lilla valpen, alltså gud vad kul det är med hundar. Jag tror det blir hundliv för mig i framtiden, det måste det bli!

Jag har under mina två dagar här blivit en sån där besatt människa som tar kort på min bebis hela tiden och delar med mig på Facebook.  Hon är ju inte ens MIN men jag har nästan adopterat henne. Är så kär och känner att jag måste åka hem mycket oftare bara för att umgås med den här lilla vovven!

Yours sincerely

/Nyförälskad hundtjej

7 thoughts on “Söndag i Sverige

  1. jag har ju också en valp i huset, hon är nu 5 månader och en terrier ras så det har inte alltid varit lätt och ibland har jag nästan ångrat att vi tog henne i sommar. Men när hon är trött eller nyvaken är hon som bäst och då kan jag inte motstå hennes charm. Hon har också haft lätt för att lära sig hittills, allt utom att gå fint i koppel, så det får vi träna dagligen. Det är kul med valpar!

  2. Nu far du komma hem! Isaac och jag saknar var fika kompis. Idag nar han vaknade upl pa homemade tittade han surt pa mig som for att saga ”var det bara du?”.

Kommentera

