Inget fredagsmys direkt

image

Fredag igen! Inget speciellt att rapportera, sitter hemma med ett finger som har blivit större under natten, lägenheten svämmar över av katthår och jag försöker städa med vänsterhanden – det går sådär. Hela grejen känns ganska patetisk. Reubens mormor är på sjukhus igen så han måste åka upp till Oxford den här helgen, och jag som hade settt fram mot att bara vara hemma han och jag. Tycker synd om Reuben som inte har varit ledig på flera veckor, senaste gången han var ledig var han också uppe i Oxford på grund av samma orsak.  Jaja, that’s life.  Nä, något fredagsmys är det INTE här i en stökig lägenhet och en Sofia som är lite allmänt nere. Får nog gå ut på en promenad och se om jag blir på bättre humör

4 thoughts on “Inget fredagsmys direkt

  1. Du får promenera till något av dina favoritfik och njuta av en stor kopp kaffe och ett gott bakverk till. Säga vad man vill om socker men det förbättrar humöret en stund i allafall:-)

  2. Åh… kram till dig Sofia! Vi får försöka träffas nästa vecka så kan vi gnälla tillsammans! (lagom passande till jag får min pms tror jag!) Jag har varit så trött på sistone och vill bara sitta och läsa bloggar och titta på Crime tv, så hela hemmet ser ut som ev svinstia. Mark påpekade lite försiktigt igår att det vore jättehärligt ifall det var städat tills helgen…

Kommentera

