Idag…

….lyssnar jag på Ane Brun. Hur kan man annat än älska hennes musik, speciellt Changing of The Seasons?

…ska jag iväg och träffa fina Jenny. Vi ska ha en ordentlig catch-up, det känns som vi inte har träffats ordentligt på evigheter. Jag hoppas på en promenad i Regents Park om vädret tillåter.

…drömmer jag om att flytta. Men egentligen är det väl någon slags rastlöshet, en längtan efter något nytt. Det senaste är att jag vill flytta till Oxford. Nära till både landet och London. Mannen som är en inbiten Londoner är inte lika sugen dock.

…tänker jag på en vän som jag inte har träffat på länge. Du vet nog vem du är min käraste skånetös.

5 thoughts on “Idag…

Kommentera

