Lacking inspiration

image

Godmorgon finingar, vilken tråkig blogg det här har blivit. Jag känner mig så oinspirerad, har ingenting att skriva om. Känner att det blir samma sak hela tiden, livet är inte så spännande just nu. Jag har börjat kolla efter jobb, gör en kurs i kreativt skrivande , tränade för första gången på två veckor igår, dricker kaffe…inte så mycket mer än så. Reubens mormor är fortfarande väldigt sjuk vilket inte är speciellt roligt, vi åker upp till Oxfordshire på lördag och är där några dagar för att reda ut alla praktiska saker.

Nu ska jag iväg till sjukhuset för att ännu en gång röntga mitt finger och träffa en hand therapist, en sjukgymnast av något slag antar jag. Tänk vad de tar hand om mitt lilla avbrutna finger  ändå!

5 thoughts on “Lacking inspiration

  1. Jag tycker ändå det är kul att läsa din blogg, det är ju en vanlig vardag i någon annans liv som är så fängslande. Och älskar bilderna på ditt fika!!! 😀

Kommentera

