Fredag

Även fast jag inte jobbar så gillar jag fredagar. Det är en härlig stämning ute och människor är glada, sånt känns i luften.

I morgon åker vi till Wootton för att fixa en massa saker. Reubens mormor ligger fortfarande på sjukhus och blir tyvärr inte bättre. Det tar ganska hårt på R då hon nästan alltid har varit mer som en förälder för honom. So…I am trying to be supportive. Planen är att vi ska bo i Liz’ (som mormorn heter) hus medans vi är där fram tills tisdag. Det är ett stort gammalt hus byggt av sten. Jag kommer att frysa ihjäl. Svensken inom mig fryser av bara tanken.  Men men, det blir nog bra. Om jag fryser för mycket får jag väl åka in till Oxford och värma mig på Starbucks eller något…

Internet finns i det gamla stenhuset så jag kommer säkerligen att uppdatera.

Until then, have a lovely Friday!

3 thoughts on “Fredag

Kommentera

