Hösten och delicatobollar

image

Hej finaste bloggvänner – jag hoppas ni förlåter mig för världens tråkigaste blogg. Men det är svårt att fokusera nu, jag har så mycket i huvudet som det är svårt att skriva om. Men bara bra saker!

Hösten har nog blivit min nya favoritårstid, den är så vacker. Jag tycker man uppskattar naturen och alla årstider mer och mer desto äldre man blir, tycker inte ni det? För tio år sedan märkte jag knappt att löven ändrade färg, jag såg inte naturens skönhet på samma sätt som jag gör nu och jag uppskattade den absolut inte på samma sätt!

Reuben har jobbat hemma några dagar den här veckan och nästa vecka har han semester om appen han jobbar på just nu är klar tills dess. Då ska vi gå på musikal – tänk att vi bor i London och nästan aldrig gör det. Vi har blivit typiska tråkiga Londonbor!

Idag ska jag gå över till min granne med lite Delicato-bollar. Min första leverans från Ocado kom igår där man nu kan handla svensk mat, jag fick hem knäckebröd, kaviar, riktig bearnaissås och GRUMME TVÄTTSÅPA!

image

13 thoughts on “Hösten och delicatobollar

Kommentera

