A very rainy Friday

image

Regnet har vräkt ner över London idag men det blev en helt okej dag ändå. Mest på grund utav sällskapet. Jag har ju en sådan tur att ha världens bästa granne. Svensk är hon också, även om det kanske inte spelar så stor roll. Det är ju inte därför hon är snäll! Hon ringde upp mig i eftermiddags och frågade om jag ville käka lunch, så det gjorde vi. Och efter mat på italienska restaurangen så blev det kaffe på ett annat ställe, myyyysigt.

Nu sitter jag i soffan under en filt och är så trött. Klockan är över sju på kvällen och Reuben är fortfarande på jobbet. Någon hade gjort så att en app har gått sönder, och då är det R’s jobb att fixa att den funkar igen, annars börjar hela Amerika skrika tydligen. Har jag berättat att hans app vann ‘app of the year’ föresten? Det är han verkligen värd nu när han jobbar ihjäl sig…

Nog med drabbel. Have a lovely evening folks!

2 thoughts on “A very rainy Friday

Kommentera

