Lördag

image

Startade lördagen med samma gamla visa. Men ack så underbart. Frukost på samma ställe som alltid. Jag och Reuben verkligen älskar det här stället. Inte för att det är något speciellt alls, det är litet och ser inte mycket ut för ögat. Man måste nog ha besökt det fler gången än en för att förälska sig i det. Vet inte riktigt vad det är med det, stämningen kanske. Stammisarna. Personalen som verkar stanna och inte bytas ut. Maten. Kaffet. Att man slipper smöra sitt rostade bröd själv kanske. Vad vet jag.

Hur som helst. Känner mig glad idag även om jag inte gör ett strunt. Gick genom parken till kaféet, som vanligt. Allt kändes så bra, jag är så nöjd. Det finns nästan ingenting som saknas om man tänker efter.

2 thoughts on “Lördag

Kommentera

