Fredag

image

 

Det absolut bästa med vår lägenhet är vår öppna spis som vi har i vardagsrummet. Det finns en i sovrummet också men den använder vi aldrig. När vi flyttar till våren så vore det toppen om det fanns öppen spis på det nya stället också, det är ju bara så mysigt.

Vi har haft en väldigt lugn vecka och det kommer att bli en lugn helg också. Ska kanske träna lite som vanligt och gå på bio, jag vill gärna se den nya James Bond filmen. Och så lite fika med vänner såklart! Ha en bra fredagskväll allihopa!

6 thoughts on “Fredag

  1. Det är så mysigt! Vi har också skaffat kamin nu 🙂 Så idag ska hon få ta det lugnt och vi ska mysa bara vi två tills James kommer hem. Då blir det fredagsmys som är ett nytt begrepp som jag älskar! Spännande med ny lägenhet 🙂

  2. Men åh! så mysigt! Hade inte vart fel och ha 2 öppna spisar i min lägenhet. Sånt är ju lux de lux här tyvärr och väldigt dyrt om man skulle ha tur att hitta.. Och älskar färgen på rosorna! 🙂

  3. Ååååh, äkta öppen spis. Det är något jag skulle vilja ha i vårt hus, och en riktig sån, ingen gasdriven fejk. Jag vill grilla korv som vi gör i mina föräldrars öppna spis och lyssna till det knäppande ljudet av brinnande ved. Kan inte bli högre mysfaktor än så.

    Hoppas du gillade Bond-filmen. Jag tyckte att den var mycket bättre än de två tidigare; mer humor och inte bara ett massa dödande.

Kommentera

