Coming home….

Jag är en enorm hit och dit människa. Kan aldrig bestämma mig för någonting!

Nu är det i alla fall bestämt att vi ska till Sverige över julen. Jag har inte firat jul i Sverige sedan 2008, så det var ganska länge sedan. Mest för att jag har varit rädd för att min höstdepression ska bli värre av mörkret. Jag vet, jag är larvig men den sista julen jag var där var precis det som hände och det var så obehagligt att jag helt enkelt har valt att skippa julen sedan dess.

Men man kan ju inte låta det gamla styra sin framtid, eller hur? Dessutom hjälper det såklart att mamma och pappa har världens goaste hundvalp hemma, lilla Skruttan. Nästan ingenting får mig på bättre humör än en glad hund, så det ska nog bli bra ändå! 🙂

14 thoughts on “Coming home….

      • Så intressant! Men Reuben är fortfarande kristen, eller alltså, så kristen som nu du o jag är till exempel? Då gör ni helt rätt i att åka till Sverige. Hoppas vi får lite snö också! 🙂

      • Ja, hans mamma konverterade när Reuben var i 20-års åldern och hon har aldrig försökt få honom att konvertera, och skulle aldrig lyckas heller! 🙂 Hon tillhör sufi muslimerna som är de mest liberala tror jag och man ser inte på henne att hon är muslim, hon har t.ex inte slöja och går inte i moske.

        Ja, jag hoppas också på snö!

Kommentera

