Liten uppdatering

Jag såg att Ebba Von Sydow nyligen var i min stad…och oj vad mycket hon hann med bara på ett dygn! I jämförelse med henne känner jag mig supertråkig, London har nästan blivit som en liten småstad för mig då jag ständigt går på samma ställen. Jag har slutat utforska och prova nya grejer, ush, har jag har blivit en sådan där typisk Londonbo som inte njuter av min egen stad? Men det är så vansinnigt stor att man inte märker när något nytt dyker upp, och ofta finns det ju så många olika trevliga ställen som man känner till som man kan välja mellan ändå.

På senaste tiden har jag heller inte orkat göra så mycket alls på grund av förklarliga skäl. Foglossning gör så att man knappt klarar av att gå på en promenad (dock börjar det bli bättre!) och tröttheten och illamåendet har gjort mig till en asocial tråkmåns.

Helgen var i alla fall helt okej! Igår hann jag med både en fika med mina träningskompisar och en spontandejt med Jenny och Mark som befann sig i Dulwich!  Och eftersom foglossning och BMF inte går hand i hand ska jag i stället börja på Pilates på onsdag, gravid-pilates till och med, på inrådan av min sjukgymnast. Muskler ska stärkas och foglossningen ska trollas bort. I’ll keep you posted.

2 thoughts on “Liten uppdatering

  1. BMF låter lite hårdhänt nu just, ja. Är säker på att du kommer tycka om Pilatesträningen, jag går själv på det en gång i veckan och trivs bra. Det är ju ingen hård och svettig träning, utan lugn och harmonisk som jag önskar mig, dessutom stärker man ju sina bålmuskler, ditt kraftcenter. Lycka till med graviditeten! Ska bli intressant att följa med dig i den via bloggen. Grattis än en gång!

Kommentera

