Tadaaaa!

image

 

Den lever! Och risken för Down’s syndrom var låg, 1/4000 . Den hoppade runt en massa och min make blev helt emotionell. För mig känns det fortfarande overkligt. Men den lever och är frisk. Det känns så bra.

Då vi tillhör ett universitetssjukhus så mätte de ALLT  i  minsta detalj och eftersom vi har hjärtsjukdomar i min familj ska vi tillbaka och göra ett speciellt test för bebisens hjärta i v20 med någon världsledande proffessor som jobbar på sjukhuset. Ingenting jag tänker oroa mig för, om den skulle ha något problem med hjärtat så går det att reparera även om vi helt självklart hoppas på att det ser bra ut.

All in all, läkaren sa att hon var mycket nöjd med resultatet och hon inte oroade sig för någonting! ‘A good healthy baby’ som hon uttryckte sig.

22 thoughts on “Tadaaaa!

  1. Liten skrutt! 🙂 Skönt att allt såg bra ut och vilken bra vård ni har i England 🙂

    Ser ut som om den suger på tummen på bilden 🙂

  2. Varför skulle den ha Downs. Var du rädd för det? Äsch. Klart det är en frisk liten bebis. Det kommer gå så bra det här. Har du fått BF nu?

  3. Underbart, vilket mirakel det är!! Idag på affären hörde jag hur en man som stod och pratade med någon och stolt berättade att han hade ett barnbarn på gång i England, jag tror allt det var din pappa. 🙂 Jag blev alldeles rörd, tänk var många det är som glädjs med er!!

  4. Åh! Och ni har bästa ultraljudet kvar; det i V.20. Det var efter det jag grät i en timme och det är det vi har på frysen där han gör tummen upp. Det kommer bli superbra det här! Bebisen ser jättefin ut på bilden ❤

  5. Alltså, det är så HÄFTIGT att se ultraljudsbilden! De är ju så sjukt bra nu för tiden, det syns ju verkligen att det är en liten bebis! (Och då har jag alltså bara sett bilder, och inte gjort något ultraljud själv, haha, kan knappt föreställa mig hur overkligt det måste kännas.) Skönt att ungen såg frisk ut. 🙂

  6. Härligt!! Ska bli kul med en till liten kusin. Grattis! Bra att du och ungen mår bra. Om det blir en kille så kan ungen hetta Harry eller om det blir en tjej så får den hetta Hermione eller Ginny.
    Är man ett Potterhead så är man!! Kram från Alva

  7. Ååååå det där är ju bara det coolaste som finns!!! 😀 Nästnäst efter att föda fram det lilla underverket och näst efter att ha det i sitt liv varje dag, det allra bästa!!! 🙂 Njut, njut, njuuuut så mycket du bara kan, och ja, jag vet att man oroar sig, men det kommer att gå toppen, precis allting! Stor kram från Em i Gbg

  8. härligt! Bilden är ju hur fin som helst…ser nästan ut som om bebisen släpper ut ett rökmoln, men det är säkert handen som syns där ; ) Grattis igen en gång!

Kommentera

