Dagens

image

Åh herre jesus vad trött jag är. Och hungrig. Min vanligtvis snabba ämnesomsättning har blivit ännu snabbare och jag är hungrig nästan hela tiden. Varje morgon vaknar jag med samma hunger jag brukar ha när jag har tränat flera pass på samma dag. Det är verkligen ett i-landsproblem men jag tycker det är rätt jobbigt! Min energi ligger verkligen på noll och jag önskade att jag bara kunde ta ett piller så att jag kunde få slippa tänka på vad jag ska äta hela tiden. Alternativt hyra in en kock.

I morse gick jag ut på en liten promenad i det soliga vädret. Det är kallt här i London, men äntligen har vi fått lite torrare kyla i stället för den där hemska fuktigheten. Allting var täckt med frost i morse, det där spindelnätet som jag lyckades fånga på bild ser rätt häftigt ut va?

Nu måste jag nog äta lite för hundraelfte gången idag, annars kommer jag att bli svimfärdig om cirka en timma….

6 thoughts on “Dagens

  1. Wow, cooooolt spindelnät! Jag har packat tjocka tröjor… Sedan har jag sett att det blir varmare fredag-lördag. Oh well, det blir bra. 🙂

    Jobbigt att du är så trött och hungrig hela tiden! Kanske inte så konstigt dock. Men jag är ju som du annars, att jag jämt är hungrig och måste äta ofta. Fy vad jobbigt att ha det så ÄNNU oftare…

  2. Klart du ska äta. ÄT! Jag önskade inget hellre än att KUNNA äta när jag var gravid… Bebisen behöver ju massor med energi och kroppen behöver extra fettdepåer (flera kilon inför amningen).

    Återigen: så ballt spindelnät!! Du borde skicka in bilden till Nyhetsmorgon i Sverige.

  3. Vilken vacker bild, den borde du förstora upp eller något. Gällande din hunger, om du inte redan har gjort det så öka mängden fett i maten och se om det fungerar.

Kommentera

