Status

Har gått upp i vikt. Fyra kilo, tror jag. Men eftersom jag aldrig väger mig (äger ingen våg) så vet jag inte exakt. Tror jag vägde runt 63 kg förut. Nu 67.5. Enligt en app på min mobil så klassas det som ‘excessive’. Jahapp.

Annars har jag hängt på stan med svärmor idag som ville köpa kläder åt mig som julklapp. Var lagom nervös eftersom jag har svårt att hitta kläder i de mest ogravida av tillstånd. Speciellt byxor som Reuben hade berättat att jag behövde. Var dessutom nervös inför att bara umgås med svärmor. Men det gick bra, det blev en ganska mysig eftermiddag inne på Kings road faktiskt och med mig hem fick mina första preggojeans följa med.

I övrigt har livet varit så himla bra sedan jag sist skrev här inne. Haft fin-fint besök av  Johanna och hon och jag spenderade en dag med goaste Jenny. Igår kom min granne över på fika och jag fick flera kramar av hennes söta son. Jag är så lyckligt lottad med så många fina människor i mitt liv!

10 thoughts on “Status

  1. Vad skönt att höra att du mår bra igen. Jag kan tänka sig att din svärmor är glad över att bli farmor och kommer säkert att börja hälsa på jätteofta när barnet är fött;-)

  2. Skönt att du mår bra igen! Och vad kul att det gick bra med shoppingen. Gillar vanligtvis att shoppa men just gravidkläder gillar jag inte alls att handla. Skönt att redan hittat ett par bra byxor.

    God jul!

Kommentera

