Helt slut

image

Solen sken idag så jag bestämde mig för att gå ut på en längre promenad. Mitt mål var Tower Bridge och themsen där jag tänkte äta lunch, det är ungefär 7 km dit så tänkte att det kunde vara lagom. Men när jag väl var där ville jag fortsätta min promenad så det gjorde jag och  traskade vidare. Längs floden upp till London Bridge, ner till Borough Market (Londons bästa matmarknad) där jag strosade runt samt åt en jättegod hamburgare. Vidare längs Themsen förbi Tate Modern och millenium bridge, upp till South Bank, över till norra sidan av floden och genom Charing Cross Station, längs med Strand och upp mot Covent Garden, Och så vips hade jag gått hela vägen in till West End. Jag och Reuben stämde träff för att möta upp han och hans kollegor på en pub på Fleet Street efter att han slutat jobba, så jag gick och väntade någon timma på ett kafé så länge. Klockan 18 mötte jag upp Reuben, vi gick till puben, träffade hans kollegor och chef och stannade några timmar. På vägen hem gick vi in på Wagamama åt Chicken Kutsu Curry sen tog vi tåget hem.

Och nu är jag HELT slut. Det känns som om jag har varit ute på ravefest! Haha, ändå var jag hemma vid kl 22. Men, eftersom hela kroppen kändes så mör när jag kom hem så kollade jag upp hur långt jag gick sammanlagt idag – 16 km. Inte illa, och inte konstigt att det känns i kroppen.

Hoppas ni har haft en trevlig fredag mina vänner!

4 thoughts on “Helt slut

  1. 16 km, wow! Det är väl ungefär vad jag lyckades gå på hela graviditeten, hehe. Härligt! Och väldigt fint foto på dig! Kan vi inte få se lite magbilder? *nyfiken*.

    Låter som en mysig dag och kväll! Hoppas du fick sova inatt sen (själv fick jag sova härliga tre timmar). Kram!

Kommentera

