Cat talk and preggo meet ups

????????

 

Ibland funderar jag över hur den här lilla primadonnan kommer att reagera när en skrikig bebis flyttar in hos oss i juni. Hon är ju så van att få hemskt mycket uppmärksamhet, sova i våra sängar och så vidare. Dessutom älskar att hon att lägga sig på nya saker, vad det än är. Om det är NYTT så lägger sig Astrid på det för att liksom markera att hon kan dominera det. Hon får ju inte lägga sig på bebisen!

Annars mår jag fortfarande bra. Igår var jag på en till träff med några gravida tjejer som väntar sommarbebisar här i området. Det var väldigt trevligt faktiskt, jag ser fram mot att lära känna dem bättre!

Idag ska jag åka in till stan och utnyttja en lyxig present jag har fått av min svärmor, nämligen en helkroppsmassage! Jag hoppas bara att jag kan slappna av…jag lyckas aldrig riktigt njuta eftersom hela jag spänner mig så fort någon rör vid mig….

3 thoughts on “Cat talk and preggo meet ups

  1. Skönt att du mår bättre! Skönt med massage även fast jag är som du o aldrig riktigt kan slappna av hos massör, frisör osv… Lite småjobbigt så där! 🙂 Jag förstår inte hur människor kan ha katt eller hund när de har bebis, jag skulle bli helnojig, MEN det är ju många som har det så det är klart det funkar!

  2. Ni får säkert hålla ögonen på katten i början men hon vänjer sig förhoppningsvis snabbt. Det är såååå skönt med massage, jag unnar mig en sportmassage en gång i månaden. Du kanske är lite spänd i början men när du vant vid händerna så kan du förhoppningsvis njuta av att få alla spänningar och muskelknutor upplösta.

  3. Här är en till som inte gillar massage, känns bara så fel att en vilt främmande människa ska ta på mig! Vi hade katt när barnen var små, funkade bra men man ska vara riktigt uppmärksam!

Kommentera

