Äntligen vår

image

 

I helgen kom äntligen våren till London. En månad senare än väntat, och självklart kom den med stormsteg. Igår var det så varmt att jag svettades i mina strumbyxor och kortärmad klänning, och det kändes nästan mer som sommar än som vår. Vi stack till Greenwich Park och hängde i The Royal Observatory Garden, fikade och promenerade. Annars har jag mest vilat, jag har varit så himla trött. Trappan som jag började slipa och måla förra veckan är fortfarande inte klar. Orken har inte funnits! Jag ska dessutom svara på alla era fina kommentarer som jag uppskattar så mycket. Så förlåt för att jag dröjer, jag ska – det är bara det att tröttheten står i vägen ibland…

One thought on “Äntligen vår

  1. Gud vad underbart alltså! Jag tror det kommer bli så i år, gå direkt från vinter till sommar utan att passera vår…. Och det är ju härligt, om än inte chockartat! Jag kommer kallt att bara packa ner vårkläder nästa vecka, nu ska det minsann vara varmt! Vi måste smida träffasplaner, också ju! Kram

    ps. man får vara trött och ha annat för sig ibland, du har ju varit så duktig med tusen andra projekt hemma. Trappan står ju kvar…. 🙂

Kommentera

