What the….

image

 

Spenderade förmiddagen till att hämta ut mitt nya pass från ambassaden. Såg fotot och tänkte ‘What the ****?’. Jag ser ju helt drogad ut! Hur gick det till?

Reuben fick sig ett gott skratt i alla fall. Skönt att de nya passen går ut om fem år så man slipper leva med det här allt för länge.

Annars har jag hunnit med en hel del idag. Vaccinerats mot kikhosta (som är rekommenderat till alla gravida), hämtat ut pass som sagt, beställt bilbarnstol på John Lewis och köpt tre gravidklänningar från H&M då alla mina andra kläder som jag får plats i är för varma just nu. Ett par nya vårskor fick också följa med hem. Reuben var med mig hela tiden och gav mig sällskap, en sådan lyx det är att han jobbar hemifrån enligt ‘californian time’. Vi hann även med lite lunch på Scandinavian Kitchen. Mysig halvdag med min man på stan!

15 thoughts on “What the….

  1. Haha vad roligt!! Både mitt nya pass och mitt nya körkort har helt hemska bilder på mig! Verkligen fulaste bilderna någonsin, jag ser helt uppsvälld och tjock ut i ansiktet, känner knappt igen mig själv! Har skrattat ihjäl mig åt båda två xD

  2. Haha, du ska få se mitt imorrn, VÄRRE! Jag fick faktiskt ta om en gång, för jag liksom halvblundade och såg verkligen drogad ut. Det är verkligen omöjligt att se ok ut på passkort. Imorrn ska jag hämta upp f*nskapet hos polisen… 😉

    Härligt att kunna umkgås ihop ju! Låter som en härlig dag!

Kommentera

