Wonderful

image Det här med vädret alltså. Vilken skillnad det gör. Och gud vad jag ÄLSKAR att bo så nära en utav de vackraste parkerna som finns i London. Ja, för det tycker jag faktiskt att den är. Peckham Rye Park är en gömd juvel! Och ni vet ju hur vi Londonbor level för våra parker, så att ha en precis intill husknuten är så uppskattat. Både Reuben och jag vill aldrig flytta härifrån, mest på grund av parken ! Hur som helst. Vädret. Så fantastiskt! Idag går jag klädd i linne och kjol och känner mig helt kär i livet. Allting doftar så gott, solen skiner, och naturen har fullkomligt exploderat av grönska… Det vänder säkert snart och blir kallare igen så jag njuter för fulla muggar. Sen att jag inte har något att ha på mig är ju en annan sak, jag har i detta läge NOLL bh:ar som jag passar i så får gå utan, cirka tre klänningar som inte är för varma eller för små…jaja, never mind. Idag är livet underbart! image

4 thoughts on “Wonderful

Kommentera

