Love

DSC_7938 (1024x685)

 

Jag har ägnat kvällen till att försöka göra en fotobok från vårat bröllop….ja, vi firar ju två år som gifta i sommar så denna fotobok är ju något sen…men bättre sent än aldrig eller vad säger ni?

Jag hittade några foton som jag knappt hade sett förut, som vår vän och  duktiga fotograf Johanna tog, lite mörka men helt underbara!

 

DSC_7933 (1024x685)

 

Jag älskar verkligen Reuben. Jag kanske gnäller och skämtar om honom ibland men han är den absolut bästa för mig. En snällare kille finns inte, och det är helt underbart att ha hittat någon där den kärleken är ömsesidig. Jag är så lycklig att vi lyckades hitta varandra!

6 thoughts on “Love

Kommentera

