And it is Friday!

SONY DSC

Bästa upptäckten denna vecka  – White noise! Tänk att bebisar gillar ljud så mycket? Mest använda appen på min telefon….som trolleri för griniga bebisar.

Annars kan jag tillägga att veckan har varit bra, mestadels  i alla fall. Jag lär känna Oscar bättre och bättre och känner fortfarande att det går bra. Jag får till och med sova och är mycket piggare nu än när jag var gravid. Reuben har börjat jobba lite smått igen vilket faktiskt passar oss bra, han kommer vara hemma lite mer när han kan hjälpa till bättre. Just nu är det ju mest de magiska brösten Oscar vill åt liksom…

Sommaren har dessutom kommit till England och det är så varmt, det blir till att köpa solhatt till lillen i helgen.

Hoppas ni får en fin helg allihopa.

One thought on “And it is Friday!

  1. Tänk vad mycket ljud bebisen hörde i din mage hela tiden! Blodet som forsar runt, ett dunkade hjärta, en mage som arbetar, det sväljs och andas… Tänker man så är det inte så konstigt att de inte vill ha det helt tyst omkring sig! 🙂

Kommentera

