Bajs och bröstvårtor

Inte kunde jag föreställa mig att jag en dag skulle sitta på en pub med ett gäng tjejer och prata entusiastiskt om bajs och bröstvårtor. Men det är precis det jag gjort idag, tillsammans med de andra tjejerna från våran NCT-kurs (föräldrarkurs), Himla trevligt var det, och Oscar sov så jag hann äta och skrek bara lite i vagnen på vägen hem. Det är ju så ruskigt varmt här, 32 grader var det idag, och det funkar liksom inte riktigt i en sådan stad som London.

Hur som helst, förutom värmen har det varit en himla fin dag!

6 thoughts on “Bajs och bröstvårtor

  1. Härligt Sofia och jag skrattar lite och ja din lille Oskar slukar all din uppmärksamhet just nu…. Helt självklart. Du har en fantastisk självinsikt både när du tänker tillbaka och nuläget…… Kram

  2. Vill du veta något sjukt? Jag och en kompis (eller ja, vi hade faktiskt bara träffats en gång tidigare) åkte ut till skärgården för en vecka sedan. På båten hamnade vi mittemot en tjej och hennes tremånadersbebis. Vi började prata och efter några minuter satt vi där och pratade bajs och förlossning. Tjejen kom på sig själv, ”men guuuud, här sitter jag och pratar bajs med er, folk utan barn brukar inte direkt vara intresserade!” Vi skrattade lite åt det. Vi var ju liksom intresserade av allt. Men när vi tänkte på det blev det ju lite galet. 🙂

Kommentera

