Sömn och sånt

Nu är Oscar nio veckor gammal och helt plötsligt är jag så himla trött. Hela veckan har jag kännt mig lite som ett vrak, jag skulle verkligen behöva lite mer sammanhängande sömn nu känner jag. Men jag ska inte klaga, han sover i alla fall jättebra på kvällarna vår lilla kille. Jag började med en liten nattningsrutin för två veckor sedan och den fungerar jättebra, än så länge. Bad kl 18, följt av matning i sovrummet med vaggsånger som spelas med vår babymonitor, massa gos och kramar och sedan somnar han utan problem Han somnar alltid mellan sju och åtta på kvällen så då får jag lite välbehövlig tid för mig själv, och så fort jag har skrivit klart det här ska jag gå och lägga mig och sova i två, tre timmar.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Jag är SÅ trött som sagt, och i morgon ska vi hem till kompisar från föräldrarkursen så jag hoppas att jag är mer utvilad då!

photo (30)

 

4 thoughts on “Sömn och sånt

  1. Han är så himla fin!! Kul att han bestämde sig för att sova lite mer när du kände dig trött, man återhämtar sig så himla fort när de är små 🙂 Jag lääängtar tills jag får se honom, sötnosen!! 😀

Kommentera

