Happy weekend!

us

 

Hösten är här, de stickade små koftorna får jag använda allt oftare, Oscar ÄTER med glädje nu när han har fått medicin för sin reflux. Jag och mannen har inte bråkat ordentligt på rätt länge (det blev en hel del sånt när O var nyfödd, OJ vilken chock det var för förhållandet att helt plötsligt ha en liten bebis!) , jag tycker att min kropp börjar kännas ganska hel igen….och ja, jag tycker att det är mycket lättare nu än det var de första veckorna! Happy weekend! 

9 thoughts on “Happy weekend!

  1. Underbart!! Och en så fin bild på er två! Här är det också starka känslor i omlopp och vi tre äldsta i familjen har bråkat gansa mycket 😦 Frustration, trötthet och en massa omvälvande känslor för oss alla.. Hoppas att det lugnar ner sig hos oss också snart! Trevlig helg!

  2. Men, vad underbart! Härligt att allt har ”fallit på plats”. Hoppas ni hade en fin helg! Eller har, än är den inte slut! Och jag måpste säga, guuuuu vad O är söt på bilden ovan. Och du! 🙂 Kram

  3. Du ser så otroligt lycklig ut på bilden. Det va det första jag tänkte när jag såg bilden. Och när jag läste texten så fick jag det bekräftat. Härligt. Hoppas att ni hade en härlig helg.

  4. Åh vilken fin bild på er! Jag håller med om att det verkligen är en chock för förhållandet när en ny bebis kommer, lite samma sak med nr 2 också kan jag avslöja 😉 Härligt att läsa att allt känns lättare och ljusare igen! Kram!

Kommentera

