Mitt liv

20130921-210245.jpg

Mitt liv dessa dagar. Bebis, bebis, bebis. Mata bebis, trösta bebis, byta blöja på bebis, söva bebis. Klä på bebis, klä av. Ha bebis sovandes på mig. Bära vagn, bära bebis.

Idag hade jag tänkt att gå till puben för att träffa några vänner men Oscar har feber och jag har inte sovit ordentligt på hela veckan så jag är bara trött och kan inte tänka mig att göra något annat än att äta middag, äta glass och sova.

Träningen har jag inte heller kommit igång med, jag har ingen energi…eller motivation! Livet förändras verkligen på alla sätt och vis när man har bebis, och någon gång ska jag nog orka skriva om det, alla mina tankar och känslor kring det hela men just nu är jag bara trött….

20130921-210356.jpg

20130921-210413.jpg

3 thoughts on “Mitt liv

  1. Hua… Det är en stor omställning att bli mamma. Tycket du var så enormt positiv och glad när vi sågs för några veckor sedan men att inte få sova kan golva vem som helst.
    Sköt om dig och er!

  2. Jag förstår dig precis… Kan bara säga: det blir bättre! Även om jag än är ett konstant trött vrak så blir barnet snabbt mer självständigt. När Oscar är ett, och till och med innan, kommer det vara annorlunda. Både med sömn, mat och lek. Tänker på dig!

Kommentera

