I’ve got a bag to pack

photo (48)

I morgon bitti flyger jag och Oscy Poscy till Sverige! Vi bokade biljetter förra veckan ganska spontant sådär, och kommer vara borta i sex dagar. Enligt väderleksrapporten så ser det ganska kyligt ut, så jag får nog packa ner min varmaste jacka…

Annars har vi firat att Oscar är fyra månader idag. Det gjorde vi med att äta brownies och dricka kaffe med mina mammakompisar, och nu är klockan nästan nio på kvällen och jag måste stresspacka till Oscar och mig själv.

Vi höres från Sverige!

4 thoughts on “I’ve got a bag to pack

  1. Åh, lyllos er! Längtar också till Sverige, men för oss får det vänta tills jul innan det blir besök. Men om snart en månad kommer mina föräldrar, det ser jag fram emot! 🙂

Kommentera

