Autumn in London

photo (51)

Okej, idag regnar det här i London men igår och dagen innan det var en så himla fin dag. Hösten i London alltså – underbar, inte så kall och den är rätt lång. Igår satt jag i t-shirt utomhus och fikade med en kompis. Jag har knappt kunnat använda några utav Oscars varmare kläder än, det räcker med en liten kofta än så länge.

Nu är det lördag och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Reuben är på en lekgrupp för pappor med bebisar och jag har lite svårt att bestämma mig för vad man kan hitta på när man inte har en bebis här hemma. Hitills har jag druckit kaffe och köpt jeans på en online-butik. Nu då, dammsuga kanske? Tvätta? Vilken fantasi jag har va…

5 thoughts on “Autumn in London

  1. Ja, den här hösten går väl till historien dom otroligt fin och varm! Vi kommer att tjata om det för våra barn ”din första höst var ovanligt varm och solig..” 😉
    Här är det mest O och V som fortsätter att bonda medan jag ammar lilla E..

  2. Ja, den här hösten går väl till historien dom otroligt fin och varm! Vi kommer att tjata om det för våra barn ”din första höst var ovanligt varm och solig..” 😉
    Här är det mest O och V som fortsätter att bonda medan jag ammar lilla E.. Man blir ju onekligen ganska bunden / begränsad när det är så men O ska vara pappaledig i mars (en hel månad!! Mycket i belgiska mått) och då får far och dotter rå om varandra…

Kommentera

