Den finaste hösten

Vissa höstdagar är ju så otroligt vackra. Som gårdagen till exempel, jättekallt men väldigt fint. Solen sken och luften var klar.

Vi spenderade förmiddagen på en Baby Sensory class där Oscar fick utlopp för sin nyfikenhet och sedan gick vi på promenad i parken Hilly Fields i Brockley, något av ett nytt favoritställe för  mig.

photo (66)

photo (68)

Oscar somnade i vagnen så jag tänkte passa på och gå och sätta mig på kaféet i parken och fika lite…

photo (67)

Men så fort jag hade satt mig ner så vaknade han, som vanligt. Han ville ju också vara med såklart, min lilla söta, nyfikna gullunge!

Kommentera

