Besök

I helgen hade vi min pappa och bror på besök. Brorsan min hade pratat om att besöka mig i England de senaste åtta åren, och nu äntligen blev det av! De var bara här i två dagar, och en utav de dagarna var de och tittade på fotboll – men på söndagen fick vi ha dem för oss själva.

mos

 

Jag och världens bästa brorsa vårat kök. Oscar gillar verkligen Mårten!

mo

 

Man ser väl att de är släkt? 🙂

besok

 

Vi gick till puben såklart för att visa hur engelsmännen ofta spenderar sina söndagar – med sunday roast! Det var fullbokat på det stället jag hade vi tänkt att skulle gå till så vi hamnade på Crown and Greyhound in Dulwich Village i stället. God mat och snabb service! Oscar som är jätteintresserad utav mat nu fick även han smaka lite potatis och yorkshire-pudding…

rosMen mest av allt gillar han att tugga på sin hakklapp!

Det var ett väldigt trevligt besök, jag känner mig så mycket närmare min familj sedan Oscar kom till världen. Jag vet inte varför, men fint är det!

 

2 thoughts on “Besök

  1. Men visst har väl Oscar en Westin-mun?? 🙂 På bilden på dig och Oscar i förra inlägget syns det jättetydligt, så himla gulligt! Och kul med besök av brorsan äntligen!

Kommentera

