Onsdag

IMG_20131123_144756Lillkillen sov mellan midnatt och fem utan att vakna. Åt lite, och somnade om och sov till klockan halv sju! Jag känner mig som en ny människa. En gladare människa i alla fall.

Vi har tagit det lugnt på morgonen, Oscar har sovit sin lilla morgon-tupplur, vi har ätit frukost, Oscar fick smaka på banan och smörgåsrån. Han gapar så fort jag äter så jag brukar ge honom lite av det jag äter. Han ville även dricka lite té i morse men där satte jag stopp…

Nu sover han igen och jag hoppas hinna röja undan lite här hemma och dricka kaffe. I eftermiddag ska vi hem till Melissa och Tristan för att träffa alla andra bebisar och mammor från föräldragruppen. Vi träffas alltid på onsdagar och det är verkligen höjdpunkten på veckan!

7 thoughts on “Onsdag

  1. I Tyskland finns det många barntéer, kanske finns nåt liknande i England nånstans? Skönt med sömn, då mår man ju så mycket bättre! 🙂

  2. Alltså din bebis är en av de sötaste jag har sett! 🙂 Skönt att du fick sova. Ha en jättefin torsdag, också. Hoppas den blir lika bra som din onsdag verkade bli. Förresten, kommer ni ”hem” vid jul? I sådana fall träffas jag gärna! Vill ju se sötnosen irl. 😉 Kram

Kommentera

