Älskar

oscarandI

Älskar den här lilla killen över allt annat. Han är i en sådan himla mysig ålder nu, fem månader. Han fnittrar, plaskar i badet, är så förbannat nyfiken, ler mot alla without hestitation , pratar med sina gosedjur i sängen, ger små kramar och är bara det gosigaste som jag någonsin har upplevt.

Älskar också att vi spenderar den ljuvliga bebistiden i London. Alltså, bebis och storstad är ju en jättebra kombination. Det finns så SJUKT mycket att göra! Vi har haft fullt upp hela veckan med aktiviteter och människor att träffa. Idag var vi ute mellan kl 10 och 17 på dagen, först var vi på bio för mammor och bebisar kl 11 och efter det åt vi en lång lunch på Jamie Olivers Italienska restaurang i Greenwich med kompisar som vi hade varit på bio med. Efter det gick jag och en av tjejerna hem från Greenwich, en promenad som tog en timma ungefär.

Och nu är det helg och Reuben har precis avslutat ett arbetskontrakt så nästa vecka kommer han inte jobba sådär hemskt långa dagar som har har gjort den senaste tiden (han har kommit hem vid 20-tiden på kvällen, jobbigt när man har bebis!)….så jag är glad! Hoppas ni får en fin helg kompisar!

One thought on “Älskar

  1. Underbart! Och ni är så fina. Jag har redan glömt 5-månaders-tiden, men jag började tycka det var bättre efter 6 mån och sen 9 mån! Och NU, åh vilken skillnad! Han kan till och med ligga i vår säng och sova själv på kvällen medan vi sitter i vardagsrummet…! Hände aldrig innan typ 14 mån! Vad jag vill säga är… Det blir bara bättre och bättre ❤❤❤ Största kärleken någonsin.

Kommentera

