Helg

Morgonen började med gnällig bebis, jamande katter, en lägenhet som såg ut som kriget och två veckors ovikt tvätt..

Men efter lunch blev allt mycket bättre. Vår städerska kom (jag älskar henne!), jag lyckades få undan allt tvätt medans Oscar sov och vid 13-tiden gick vi iväg till puben för att träffa vänner och deras bebisar. Vi åt lunch, drack kaffe och pratade i flera timmar. Oscar skrattade och var allmänt jättenyfiken och social. Alltså han ler mot varenda människa vi träffar, hur gulligt är inte det?

Nu: äta efterätt och sen sova. I morgon har jag ‘ledigt’ halva dagen då Reuben ska gå med Oscy på dad’s stay and play. Vad ska jag göra under de två timmarna? Sova, om jag kan? Lite svårt för det där med att sova på ‘demand’ eller vad man ska kalla det. Vi får se. Glad helg till er alla!

Kommentera

