Kärlek i en låda

20140115-221630.jpg

Vi spenderade eftermiddagen hemma hos Haruka och hennes son Ren och lekte med en….tom låda! Både Ren och Oscar gjorde inget annat hela eftermiddagen, vem behöver dyra leksaker när man kan ha kul med kartong liksom?

Annars då: jag har blivit helt tokkär i min bebis. Jag har ju alltid älskat honom på ett sådant där moderligt vis, men nu blir jag helt glad bara jag tänker på honom! Livet kan kännas hur jobbigt som helst men min lilla kille får mig att känna mig överlycklig bara att fnittra lite. Åh!

Kommentera

