Finaste dagarna

photo (80)

 

Jag måste bara få berätta för er hur BRA allting är just nu. Jag känner mig så otroligt lycklig, lyckligare än på länge. Oscar är världens gladaste bebis och jag ÄLSKAR att umgås med honom just nu. Han är så himla lätt att ha att göra med, flinar och skrattar mest hela tiden och tycker allting är jättespännande. Reuben mår bättre än på länge och jag har nog inte heller sett honom så här välmående på flera år, typ?

Solen sken idag och trots att jag inte fått sova så mycket så kändes vår förmiddag som så otroligt fantastiskt. Och vi gjorde liksom inte så mycket, vi gick till lekplatsen och gungade med Oscar och tog sedan en kaffe och smörgås på Cafe Nero. Oscar fick dricka vatten ur ett glas och åt sin lunch och flörtade med alla som tittade på honom. På vägen hem pratade jag med Reuben om hur jag aldrig har förstått hur att ta min son till en lekplats kan göra mig så otroligt nöjd, tillfredställd och glad liksom? Jag behöver inte så mycket mer just nu, och just den där känslan över att vara nöjd är så jäkla skönt att känna. Jag går inte längre och väntar på att det riktiga livet ska börja, för första gången uppskattar jag nuet, och nöjer mig med det jag har. Ganska häftig känsla!

5 thoughts on “Finaste dagarna

Kommentera

