En snabb uppdatering

family

 

Lördag morgon och Oscar ville upp klockan fem och krypträna. Men jag vägrade och lät honom krypa på mig i sängen i stället och till slut somnade han om vid sextiden och sov till kvart över sju.Notera att han även varit vaken vid midnatt och tre också. Det är mycket som händer nu, hans första tänder är på G, han lär sig att krypa (även mitt i natten) och har världens rethosta och är förkyld. Jag, känner mig rätt slutkörd. Fast det är inte bara Oscars fel faktiskt, jag måste lära mig att gå till sängs tidigare!

Annars då? Vi har hittat ett hus att hyra som vi flyttar till i början av mars. Det har tre sovrum, vardagsrum, matrum, kök och ett UTERUM! Och trädgård! Och fövarvaringsutrymmen och…..fönsterbrädor! Alltså engelska hus har ju sällan fönsterbrädor så detta är något jag är fånigt exalterad över.

Nej, nu är det dags för att underhålla min son….

7 thoughts on “En snabb uppdatering

  1. härligt. Var det lägenheten du skrev om att ni skulle se på, den modernare som du funderade om du inte skulle gilla? Men vad skönt med uterum och fönsterbrädor.

  2. Hurra för huset, mindre hurra för sömnen! Tänder är alltid jobbigt. Vuxit fick sina första vid 9 mån tror jag. Hade nästan börjat tro att de aldrig skulle komma 😁 Värst var nu nyligen med tre eller fyra kindtänder samtidigt, kombinerat med 40 grader feber och influensa. Brööl…

  3. Måste gratulera din till din taktik med morgonsvängen. Precis så gjorde jag också. Do what u want as long as you hang here and don’t expect me to move. Hade en gräns vid 06.00, tidigare vägrade jag att gå upp. Kul med huset och fin bild.

Kommentera

