Det ljuvligaste jag vet

20140219-214414.jpg

20140219-214451.jpg

20140219-214509.jpg

Han är åtta månader nu, vår älskade underbara goding till son. Med världens lenaste hud och ljuvligaste skratt blir jag mer och mer förälskad i honom för var dag som går, och jag är så tacksam över att få spendera mina dagar med honom. Om det inte vore för att jag längtade efter en egen inkomst så skulle jag vara hemma med honom på heltid tills han började skolan, helt klart!

Hans nyfikenhet och glädje smittar liksom av sig, allt är spännande i hans ögon och han är så otroligt glad mest hela tiden! Underbara pojke vad vi tycker om dig!

One thought on “Det ljuvligaste jag vet

  1. Han är fantastiskt fin!

    Jag gillade faktiskt inte särskilt att vara föräldraledig (mest pga tröttheten), men varje gång jag ser barn i hans ålder på tex lunchen blir jag så glad över att ha Victor. Är så härligt att komma hem till sitt lilla charmtroll 💕

Kommentera

