Sömnlösa nätter

20140228-213851.jpg

Så typiskt, förra veckan kände jag mig så pigg att jag orkade ta en riktig löptur och planera fler träningstillfällen. Sedan under helgen började Oscars växande tänder besvära honom, han fick hög feber och nu har han även rethosta. Vi har inte fått alls mycket sömn i veckan och ännu en gång känner jag mig som ett vrak. Det ens leder ju ofta till det andra och med dålig sömn så orkar man inte äta bra heller vilket leder till att man känner sig ännu mer fallfärdig…nåväl, det ska nog ordna upp sig…

I morgon fyller jag 31 och vi kommer spendera dagen till att flytta! Den första veckan i huset kommer vi ej ha något internet men ni kan följa mig på instagram, såklart!
På återseende om någon vecka!

8 thoughts on “Sömnlösa nätter

  1. Usch, sömnlösa nätter är inte roligt. Ibland känns det som om jag inte sovit på tolv år. Hoppas flytten går bra och grattis på födelsedagen.

    Kram Linda

  2. Grattis i efterskott! Jag har följt din blogg ett bra tag, sen innan jag flyttade till London själv men aldrig kommenterat tidigare. Ville bara önska lycka till med flytten och tacka för en trevlig blogg!

Kommentera

