Dags för spruta

20140403-093039.jpg

Idag stod simning på schemat men vi fick lov att ställa in det då jag även hade tid för Oscar tuberkulos-spruta nu på morgonen, och vi hinner inte med båda.

Annars har vi en bra vecka. Igår hade vi huset fullt av bebisar och mammor, mina nct-vänner kom över på fika och stannade hela eftermiddagen. Vi pratade, drack kaffe och åt morotskaka och hade det trevligt. Vi är alla i en ganska liknande situation, män som jobbar långa dagar och familj som bor utomlands. Så det känns skönt att kunna prata av sig och även fundera över hur vi kan hjälpa varandra.

I helgen hade vi en fotograf hemma hos oss och så fort jag får alla bilderna så ska jag visa ett par för er. Nu är det en liten kille som har vaknat från sin morgonlur på övervåningen så jag får säga hej så länge!

2 thoughts on “Dags för spruta

Kommentera

